Tjena bloggen!!

Hej alla goa gubbar och gummor;) Eller ska man säga god morgon kanske? yes så får de bli God Morgon!!!

Hann inte blogga igår p.g.a isskulpturen:(  Sen hann man med och bli master chef på köpet:) Lagade mat till minst 30 pers:D eller snarare 3 personer men gott blev de:D hemma gjorda köttbullar med gräddsås och potatis sjukt bra blev de:)

Fick ställa in affärs resan till thailand igår me:( tyckte mamma och dom kunde va snäll och ge mig en resa dit, men ne de gjorde dom inte:P

Föresten alla ni har gått ner er i besök:( nu har vi ett snitt på 30:( ni måste ju pressa upp de till 50 igen om den erotiska dansen ska läggas upp:) (den e sjukt rolig:D ni måste se!)


några förslag på va vi ska blogg om? kommentera så fixar vi! och sen tänkte vi att ni kanske vill veta mer om oss? gör en sjuk vrickad lista med frågor så svarar vi och lägger upp:)
Och nu menare jag de sjukaste ni kan komma på:)

kom på de att vi har ju inte slängt upp några bilder typ:/ så här kommer lite på mig(Pierre)

Nyår i Dalarna började balla ur lite:P

Dalarna dagen innan nyår:) Började balla ur redan då:)





Som Sagt de ballade ur senare här e de Daniel som kommer igång:)





Kommer mer bilder senare men nu ska jag laga lite mat och öva poledance så vi hörs senare bloggen:)

Och föresten så vill vi tacka Lina och Josefin för den underbara kommentaren Tack! och bara så ni vet de kommer bli mycket mycket roligare;)


Puss i ljumsken//Pierre


xoxo GossipGirl

Dra inte ballen i grus!!!! De gör ont:(


PoD

Kommentarer
Postat av: Sofie

Herregud vilken rolig blogg. Och satan va fin kropp du har Pierre

Och daniel, va vackra ben



Mer bilder, snälla :)

2011-02-23 @ 14:47:29
Postat av: Sofie

Ni ville ha massa frågor så jag tänkte att jag kunde skriva några jag vill veta i alla fall

Är ni singlar?

Bästa sexställningen?

Märkligaste stället ni har haft sex på?

Hur långa penisar har ni?

Skostorlek?

Favoritmat?

Bästa sexleksaken?

Hur många flickvänner har ni haft?

Bästa runkstället?

Har ni gjort det tillsammans nångång?

Favorit alkohol?

Va jobbar ni med?

Vad skulle ni göra på första dejten?

Snyggaste tjejen genomtiderna?

Favorit djur?

Vad är den bästa musiken?



Det var några frågor, ska bli kul att höra era svar.

2011-02-23 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0