De va la änna gött

Tjo alla:D


Sitter på råslätt och kollar på 2 half men:D De e nog världens bästa serie^^

idag har de inte hänt så mycket mer än att daniel svek mig :(


just de vi fick lite frågor av en läsare:D så här kommer svaren:P

Pierre

Är ni singlar? Nej har flickvän
Bästa sexställningen? Doggy
Märkligaste stället ni har haft sex på? hmm svår finns många men blir nog en gummibåt ute på vättern
Hur långa penisar har ni? Har inte mätt sen jag va 15:P
Skostorlek? 44
Favoritmat? Grillat
Bästa sexleksaken? hmm..vet it om man kan kalla glidmedel för leksak. annars vet jag inte
Hur många flickvänner har ni haft? har hunnit med några st genom åren:P 8 oseriösa och 2 seriösa
Bästa runkstället? Haha ja ni har inget direkt runkställe:D sjukt rolig fråga men har faktiskt inget svar
Har ni gjort det tillsammans nångång? haha ne de har vi inte får la se i framtiden;)
Favorit alkohol? Blir nog ett så tråkigt svar som öl om man e på fest annars blir de grogg på krogen
Va jobbar ni med? Jag jobbar som murare(Fasadputsare) men finns inget att göra på vintern:( så just nu e jag fritids forskare

Vad skulle ni göra på första dejten? går lätt hela vägen;)
Snyggaste tjejen genomtiderna? Lätt Ewa Longoria. fast de finns sjukt måga andra som delar 1:a platsen
Favorit djur? De e nog hund. långhårig Schäfer(vet inte om de stavas så men ni fattar)
Vad är den bästa musiken? Jag gillar allt men favorit är rock och metal. men som sagt jag är all ätare




Där fick ni mina svar daniels svar kommer inom en snar framtid:)



ne nu ska jag käka bakpotatis och kött:D ska bli sjukt gött^^ hörs senare alla



xoxo Gissipgirl


kommer inte på nått kul att avsluta med e för hungrig:/


PoD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0