Presentation av mongo ett och två

Nu är det en gästbloggare i bloggen. Jag tänke göra en liten presentation av personerna som skriver denna skruvade blogg.

Men först vill jag säga förlåt till allmänheten att denna bloggen finns, jag tar på mig lite av skulden.

Först har vi då Pierre, en dryg idiot som är 24 år. Bor i en skithåla utanför Jönköping.
Och sen har vi Daniel som är en dryg idiot som är 21 år och bor i en annan skithåla utanför Jönköping.
Ni märker ju, ingen bra kombo liksom.
Lite bilder på dessa skönheter måste ju finnas med..




Jag vet inte mer vad jag skulle kunna skriva mer än att understryka än en gång att dessa två grabbar är helt störda i huvud. Sålänge de inte umgås med varandra så går det liksom bra, men när de två är på samma ställe så ja, vet i fan hur jag ska skriva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0