God morgon!!!

God morgon alla!!

hoppas ni mår bra:) igår blev det bara en slapp kväll med göör go mat:) Det blev kött och bakpotatis:) riktigt riktigt gott:D sen blev de några avsnitt med Stockholm live^^

idag vet jag inte vad jag ska göra:( nån som har nått förslag?
blir la att man sitter hemma tills nån ringer och tjötar på en att man ska komma på fest:P

Funderar seriöst på att börja träna igen. Har inte gjort de på sjukt längen men börjar känna att de behövs:) måste ju trimma kroppen för sommaren;)

Imorgon blir de fest hos Alex:) får se om Daniel kör ett genrep på sin dans som kanske kommer upp här om ni är duktiga;) sjukt taggad iaf :)

hmm ska man skriva om mer då? Ni kan ju få redan på lite musik jag lyssnar på. vi gör såhär!! varje dag får ni 3 låtar som jag tycker ni ska kolla in:D

1: Five finger Death punch - white knuckles. tycker de e sjukt go. lite tyngre^^
2: ItaloBrothers - Radio Hardcore. Club musik sjukt skön när de kommer igång, ge den lite tid bara :D
3: Hoffmaestro(feat Dj Vietnaam) - Hur högt?

japp tre olika stilar av musik:) alla tre tycker jag e sjukt sköna.

ne ska jag hoppa in i duschen sen blir de nog att dra ner till stan hörs senare alla goa retards;)


xoxo GossipGril



Hej hopp gummisnopp



PoD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0